Categorii

Căutați în acest blog

luni, 4 februarie 2013

Legume 2013 - Ep 1 Semințele partea 2

Şi am primit şi ultimele două livrări. Cele de la Real Seeds au ajuns după peripeții. Poșta din Marea Britanie lucrează (pentru colete bănuiesc) cu GLS (pe care de altfel o dețin) așa că, în loc să ajungă la poștă, coletul a stat în depozitul curierului care nu a reușit să găsească adresa.
Cele de la Tamar Organics, au venit în doar 3 zile (iar faptul că sunt substanțial mai ieftine decât semințele certificate vândute de alții din Marea Britanie sau Europa, a fost anulat de costul mare al transportului).

5 comentarii:

  1. Aveti cumva si rosii dwarf, Red Robin sau Minibel?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu. Nu am nici un soi de roșii dwarf. Am avut acum 2 ani soiul Vilma (de la Zki). Rezultatele au fost cu totul dezamăgitoare. Planta era atât de compactă încât fructele creșteau cam ca un ciorchine de struguri, atât de îndesat încât erau un cuib pentru tot feluri de mucegaiuri, melci și insecte.
    Cred că acest tip de roșii (sau cel puțin Vilma) sunt pentru a fi crescute în ghiveci, în casă, unde mediul e mult mai aseptic ca în câmp sau solar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot Vilma am avut si eu anul trecut si la fel am patit, frunze compacte si indesate si fructele nu vad soarele din cauza frunzelor. Am reuntat la ele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru surse de seminte bio, v-as sugera si http://www.biaugerme.com/

    Am vizitat asta-toamna ferma si unitatea de procesare, sortare si ambalare a semintelor si sunt de top...nu stiu daca preturile lor ( + livrarea ) sunt competitive cu ale altora, dar merita vazut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc de sugestie. M-am uitat la mai multi furnizori de pe continent. Dar pana la urma am ales din Anglia, mai ales din cauza cu ratei de schimb Lira Euro.

    RăspundețiȘtergere